..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Monday, January 28, 2008

··¤(`×[¤entri merapu¤]×´)¤··

Takde idea nak letak ape.. akhirnya ambik keputusan untuk merapu.. entri penamat (insya allah) untuk hari ni aku nak tepekkan gambar harta yang wajib ada dalam handbag aku yang kecik je.. kecik-kecik pun penuh juga.. kalau besar lagi la penuh sampai aku sendiri pun pening nak cari harta karun aku kat dalam beg tu.. hihi.. dah tak nak story panjang-panjang.. nanti sakit otak baca.. lagipun sekarang ni ngah sengal otak.. tu la pasal entri pun merapu.. okay folks.. ni la harta benda yang wajib ada dalam handbag kecik aku ni (purse, kunci kete aku, kunci rumah, compact powder, lipstick n lip gloss).. =P

.::Buat mereka-mereka yang sudi membaca entri-entri aku yang sebelum ni dan sesudah yang sebelum dan yang bakal menyusul selepas sesudah ni aku nak kasi pantun.. dua kerat pun jadi la.. hihi::.

‘Orang putih orang melayu,
Terima kasih thank you..’

Makasih banget ya semuanya..

No comments: