..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Saturday, February 23, 2008

··¤(`×[¤bicara seorang aku III¤]×´)¤··

Photobucket

Aku mencintai dirimu
pada setiap saat-saat yang sukar untuk aku mencintai dirimu..
Dan setiap saat ku sentiasa ada untuk mencintaimu..
Dan mencintai dirimu adalah perkara yang terindah dalam hidupku..
Tidak pernah sekali aku kesal kerana mencintaimu..
Tidak pernah aku jemu merinduimu..
Tidak pernah aku serik untuk setia kepadamu..
Dan sesungguhnya mengenali dirimu
Adalah suatu kebahagiaan buat diriku..


.::tinta pena Sunyi Sepi::.


··¤(`×[¤coretan Sunyi Sepi: cintaku untuk dirimu adalah kerana dirimu adalah dirimu dan cinta yang ku semaikan di hatiku untukmu adalah kerana ALLAH. Semoga cinta ini diberkatiNYA dan semoga hatiku sentiasa redha dengan ketentuanNYA. Insya ALLAH..¤]×)¤··

No comments: