..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Tuesday, June 24, 2008

··¤(`×[¤Salam Ukhuwah¤]×´)¤··

Photobucket

24 June 2008

Welcome home, welcome back.. Yeah~ akhirnya Sunyi kembali lagi ke tempat ini.. Rindu rasanya nak menatap wajah bonda.. Rindu belaian mesra bonda dan yang paling Sunyi rindu sangat ialah keriuhan di rumah..

Ku tatap wajah malam
Tenang dengan keindahan
Sesekali ku dakap bayu yang berpuput..
Teringat aku pada dirimu
Yang jauh di sana
Yang tiada mampu ku tatap dalam jaga
Jua dalam lena..
Kerinduan yang menerpa
Menggamit gelora di jiwa
Menyentuh gelodak asmara..
Pada insan yang bernama bonda
Demi sebuah harapan ku gagahi jua
Demi sebuah impian ku capai cita
Lataran ada hati pernah terluka
Saat aku mencalar sebuah jiwa
Saat aku melarik segaris luka
Pada sekeping hati
Yang mendamba sejuta cerita bahagia..

Pada bonda dan ayah tercinta.. Sunyi pohon sejuta keampunan dan kemaafan kerana Sunyi pernah menghadiahkan sebuah luka pada sekeping hati yang sentiasa mencintai, menyayangi, melindungi dan membahagiakan Sunyi. Yang telah memberikan Sunyi sebuah kehidupan yang paling bermakna yang tak mungkin Sunyi dapat harungi tanpa kalian di sisi Sunyi.

No comments: