..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Friday, March 21, 2008

··¤(`×[¤doa penghilang duka II¤]×´)¤··

Photobucket

Sungguh hati ini sedang pedih.. Hati ini sedang luka.. Terobek kerana cinta yang ku persembahkan untuknya.. Aku ingin menangis, namun tiada berair mata.. Aduhai hati tabahlah.. Cinta dunia itu tidak kekal lama.. Cinta ALLAH jua yang ku damba..

“Ya ALLAH, Ya Tuhanku! Aku ini adalah hamba-MU, anak hamba lelaki dan hamba perempuan-MU, semua ketentuan-MU akan berlaku pada diriku, Keputusan-MU adalah sangat adil buat diriku; aku minta kepada-MU dengan setiap nama-MU yang telah Engkau tetapkan sendiri buat diri-MU, atau melalui kitab yang Engkau turunkan atau melalui ajaran yang Engkau ajarkan kepada salah seorang makhluk-MU yang Engkau pilih, atau nama itu Engkau telah dahulukan dalam alam ghaib yang hanya ada di sisi-MU, kiranya Engkau dapat menjadikan Al-Quran itu pelipur hatiku, cahaya kalbuku, pelepas dukaku dab pelenyap kesusahanku. Amin”
Semoga hati yang terluka kerana cinta terhadap dia tidak menjejaskan cintaku terhadap-MU, Ya Muhaimin.. Kerana cinta-MU adalah sebenarnya CINTA..

2 comments:

AiRynnz said...

kadang2 Allah hilangkan matahari, lalu kite menangis nencari di mana matahari tapi sebenarnya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah...

jgn byk bersedih ya kay...

··¤(`×[¤Sunyi Sepi¤]×´)¤·· said...

kak airynnz--> time kasih kak.. insya allah tak sedih.. betul cakap akak ALLAH jadikan siang dan malam agar kita dapat menikmati keindahan malam..