..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Wednesday, March 26, 2008

··¤(`×[¤madah di jiwa¤]×´)¤··

Photobucket

Saat mata bertaut
Hati pun mula terpikat
Jiwa mendendangkan irama syahdu..
Alam membisikkan lagu cinta
Tentang sebuah kisah cinta
Antara kau dan aku..
Bahagia hati tidak terkata
Lidah terkelu tiada bicara
Cuma bahagia yang terpancar di mata..
Duhai kasih belahan jiwa
Sungguh aku bahagia
Semoga perjalanan cinta kita
Akan kekal selamanya
Sentiasa berada dalam keredhaanNya

··¤(`×[¤tinta pena Sunyi Sepi¤]×
)¤··

1 comment:

Unknown said...

Salam Sayang dari saya… dapatkan harge runtuh daripada Qaysaa Supplement.... kami adalah pengedar supplement shaklee area Cheras, Bandar Tun Razak,Medan Tuanku, Jalan TAR, Sogo, Maju Junction, Pertama Complex dan kawasan2 sekitarnya...

mintak jasa baek anda untuk like fan page kami https://www.facebook.com/QaysaaSupplement
dan follow blog kami http://qaysaasupplement.blogspot.com