..YA ALLAH, JIKA AKU JATUH CINTA, CINTAKANLAH AKU PADA SESEORANG YANG MELABUHKAN CINTANYA PADA-MU, AGAR BERTAMBAH KEKUATAN KU UNTUK MENCINTAI-MU..

Sunday, October 4, 2009

··¤(`×[¤salam ukhuwah¤]×´)¤··

salam semua.. sekian lama sunyi tak menjengah ke blog sunyi ni.. hampi setahun la jgk sunyi menyepikan diri.. pada sesiapa yang pernah mengetagged sunyi atau memesej sunyi kat blog ni sunyi minta maaf sebab sunyi tak reply.. ada banyak benda yang sunyi perlu settlekan dalam hidup ni..

03.10.2009 saturday

semalam sunyi jumpa dia yang sunyi sayang.. maksud sunyi yang pernah singgah di hati sunyi dan tak keterlaluan sunyi katakan sebenarnya dia masih lagi berada di hati sunyi cuma mungkin keadaan saja yang dah berubah..

hm.. nampak gayanya setakat ni je dulu coretan sunyi di dinding blog sunyi yang dah bersawang ni.. tak terlambat rasanya sunyi nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri buat semua. sunyi pohon ampun dan maaf sekiranya sunyi pernah melakukan kesalahan pada semua sama ada sengaja atau pun tidak.. ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sunyi pohonkan pada semua.. semoga hidup kita sentiasa berada di dalam rahmat ILAHI..

··¤(`×[¤coretan sunyi sepi: tiada cinta yang mampu ku persembahkan.. yang tinggal hanya kesetiaan¤]×´)¤··

5 comments:

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]educational software application, [url=http://firgonbares.net/]selling of software[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] popular educational software antivirus software to buy
coreldraw viewer [url=http://firgonbares.net/]microsoft office 2007 enterprise blue edition torrent[/url] office use software
[url=http://firgonbares.net/]oem software in[/url] small shop software
[url=http://firgonbares.net/]adobe software prices[/url] discount software sites
Mac OS [url=http://firgonbares.net/]ms office 2003 student[/b]

Anonymous said...

[url=http://sunkomutors.net/][img]http://sunkomutors.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]money software canada, [url=http://sunkomutors.net/]buy used dreamweaver[/url]
[url=http://sunkomutors.net/][/url] commerce shop software oem version of software
adobe edit software [url=http://sunkomutors.net/]for software purchases[/url] adobe photoshop cs4 extented
[url=http://sunkomutors.net/]jewellery store software[/url] download free trial adobe photoshop cs4
[url=http://sunkomutors.net/]cheap pc software[/url] discount software students
Software Corel Cyberlink [url=http://sunkomutors.net/]oem software legality[/b]

Anonymous said...

[url=http://bariossetos.net/][img]http://vonmertoes.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]school discount software, [url=http://hopresovees.net/]tax canada software[/url]
[url=http://vonmertoes.net/][/url] adobe acrobat pro 8 buy gps software
adobe sound software [url=http://vonmertoes.net/]software price list[/url] macromedia 8 software
[url=http://bariossetos.net/]linux office software[/url] wall street office software
[url=http://hopresovees.net/]academic software reseller[/url] free adobe software
software for reselling [url=http://vonmertoes.net/]cheapest adobe software[/b]

Anonymous said...

[url=http://murudobaros.net/][img]http://murudobaros.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]inside sales software, [url=http://murudobaros.net/]shop 7 software[/url]
[url=http://murudobaros.net/]language software canada[/url] egghead discount software carlo gabriel nero
student discount software uk [url=http://murudobaros.net/]buy photoshop top[/url] acdsee versus elements
[url=http://murudobaros.net/]Collection Mac[/url] administration software canada
[url=http://murudobaros.net/]Design Premium Mac[/url] coreldraw 11 manual for mac user
purchase word software [url=http://murudobaros.net/]is oem software legal[/b]

chic Gucci shirts said...

good day!